کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش بانکداری الکترونیکی در بانک صادرات

http://www.bima.ir/media/image/bank%20saderat.jpgمطالب آموزشي اين بانک با هدف معرفي خدمات، مزايا و قابليت‌هاي آنها بوده و همچنين در راستاي گسترش و نهادينه کردن فرهنگ استفاده از بانکداري الکترونيکي مي باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازپارسیک؛ بانک صادرات ايران در راستاي ارتقاء دانش و آگاهي جامعه و گسترش فرهنگ استفاده از خدمات نوين بانکي نسبت به راه اندازي درگاه ويژه آموزش بانکداري الکترونيکي بر روي وب سايت اين بانک اقدام نموده است.
به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، اين بانک به منظور افزايش دانش و آگاهي و گسترش فرهنگ بانکداري نوين در جامعه نسبت به ايجاد لينک آموزش بانکداري الکترونيک در وب سايت www.bsi.ir نموده است. بر اين اساس هموطنان مي‌توانند ضمن مراجعه به وب سايت ياد شده و انتخاب گزينه « آموزش بانکداري الکترونيکي» به مطالب آموزشي مورد نظر دست يابند.
مطالب آموزشي اين بانک با هدف معرفي خدمات، مزايا و قابليت‌هاي آنها بوده و همچنين در راستاي گسترش و نهادينه کردن فرهنگ استفاده از بانکداري الکترونيکي مي باشد.
شايان ذکراست بهره مندي از خدمات نوين مي‌تواند علاوه بر افزايش سرعت در انجام امور بانکي، ارتقاء امينت و دسترسي سريع و آسان به خدمات بانکي، کاهش ترافيک، آلودگي هوا و صرفه‌جويي در وقت و هزينه مشتريان را به دنبال داشته باشد.
گفتني است بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانک خصوصي درکشور با گسترده ترين شبکه Online شعب، نصب بيشترين دستگاه پايانه‌ فروش و نصب و راه اندازي حدود 3 هزار و 800 دستگاه خودپرداز و صدور بيش از 28 ميليون کارت الکترونيکي بانکي براي هموطنان نقش بسزايي در ترويج و تحقق اهداف اين نوع بانکداري داشته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9375 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: news.parseek.com تاریخ خبر: 1391/03/11 تعداد مشاهده: 3283
سافت گذر
نظرات بینندگان

omid 1391/03/14 16:50
من نمیخام از بانک صادرات دفاع کنم اما وقتی خواستم در بانک صادرات حساب باز کنم از من 2000 تومان دریافت شد نه 20000 تومان. احتمالا منظور حسین آقا 20000ریال بوده و یا اشتباه بانکی بوده
هادی 1391/03/13 23:46
من که پاسارگاد دارم و به تمام بانک ها پول حواله می کنم

و مشکلی ندارم lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
امیر 1391/03/12 01:34
بله منم تمام حرفای آقای حسین رو تایید میکنم.
با نظر آقای آرین کاملا موافقم.
خجالتم خوب چیزیا!!!!!!!!!!!!
علیرضا 1391/03/12 00:34
این امکان توسط بانک مرکزی مسدود شده و علتش هم وجود فیزیکی کارت در هنگام کارت به کارت یا همون شتاب اعلام شده
مقصر صادرات نی
همه بانکها فقط انتقال شتابی در داخل خود بانکشون دارن
البته صادرات به نظر من در پیت ترین بانکه از نظر بانکداری الکترونیکی
ایت توکن یا همون او تی پی هم یه مزیته
اگر کسی رمزتو دید تا یک دقیقه فرصت داره سو استفاده کنه در غیر این صورت رمز عوض می شه
آرین 1391/03/11 23:02
کلاهبرداری البته نه از نوع سه میلیاردی بلکه از نوع 20 هزار تومنی !!!
حسین 1391/03/11 20:33
بانک صادرات و بانکداری الکترونیک !!!!!!!
من با چند تا بانک دارم کار میکنم ملت - پاسارگاد - پارسیان - سامان
هیچ کدوم نیازی به توکن ( رمز یاب ) ندارن بنا به دلایلی رفتم بانک صادرات حساب باز کردم تا از خدمات به اصطلاح الکترونیکی این بانک استفاده کنم!
20 هزار تومان بابت دستگاه از من دریافت شد !! ( نشانه مشتری مداری است) در حالی که هیچ کدوم از بانک های بالا برای راه اندازی خدمات از من پولی نگرفتن.
جالب این جاست بعد از کلی انتظار و پرداخت وجه وقتی وارد سایت بانک شدم با کمال تعجب دیدم اصلا امکان انتقال شتابی تو این بانک تعریف نشده!!!!!!!
اسم این کار رو چی میزارن؟؟